EN
بازگشت به خانه

شرکت اجرای ساختمان

روش طراحی و ساخت (design-build method) در حال تبدیل‌شدن به یک روش محبوب برای ساخت‌وساز است. در این روش، یک شرکت واحد (شرکت نظارت و اجرای ساختمان/ شرکت طراحی و اجرای ساختمان)، طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی را برعهده گرفته و همه کارها را صفر تا صد انجام می‌دهد. شرکت طراحی و اجرای ساختمان، تحت یک قرارداد با مالک پروژه، تمام فعالیت‌های مربوط به تکمیل مراحل طراحی و ساخت یک پروژه ساخت‌وساز را انجام می‌دهد. یک قرارداد واحد برای طراحی و ساخت، چیزی است که متدولوژی طراحی و ساخت را تعریف می‌کند. این قرارداد، فرآیند را ساده می‌کند و در‌ عین ‌حال باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای مالک و شرکت طراحی و اجرای ساختمان می‌شود.

شرکت نظارت و اجرای ساختمان

شرکت طراحی و اجرای ساختمان، فرآیند طراحی، ساخت و نظارت را در یک فرآیند یکپارچه پیش می‌برد. از آنجا که مراحل فرآیند با هم همپوشانی دارند، پروژه به‌طور قابل توجهی سریع‌تر از پروژه‌ای که طراحی و ساخت آن توسط دو یا چند پیمانکار مجزا انجام می‌شود، پیش خواهد رفت. در یک شرکت طراحی و اجرای ساختمان، همه اعضای تیم با هم همکاری می‌کنند تا بتوانند همه بخش‌های مختلف را با هم پیش ببرند. به‌طور کلی، مزایای استفاده از شرکت نظارت و اجرای ساختمان به‌شرح زیر است:


تحویل سریع‌تر شرکت اجرای ساختمان

یکی از بزرگ‌ترین مزایای انتخاب یک شرکت اجرای ساختمان برای پروژه ساخت‌وساز، تحویل سریع است. پروژه‌های ساخت‌وساز که توسط شرکت طراحی و اجرای ساختمان انجام می‌شوند، اغلب با نرخی تا 102% سریع‌تر از روش‌های سنتی تحویل داده می‌شوند. دلیل تحویل سریع‌تر پروژه توسط شرکت نظارت و اجرای ساختمان، هماهنگی بین بخش‌های مختلف و پیش‌بردن همزمان برخی از مراحل کار است. ارتباط بهتر مالک با شرکت اجرای ساختمان بهره‌بردن از یک نهاد واحد (شرکت نظارت و اجرای ساختمان) که مسئولیت پروژه را بر عهده دارد، این امکان را فراهم می‌کند که فرآیند طراحی و ساخت، هم برای مالک پروژه و هم برای شرکت اجرای ساختمان به‌خوبی اجرا شود. در این فرآیند، مالک پروژه به‌جای تماس مجزا با طراح، معمار و... تنها با یک نهاد یا همان شرکت نظارت و اجرای ساختمان در ارتباط است و لذا مشکلات کمتری را خواهد داشت. ارتباط با افراد گوناگون در روش سنتی ساخت‌وساز ، منشاء اختلافات و سوء‌تفاهم‌های بسیاری است و فرآیند کار را کند می‌کند. با معرفی و بررسی تاسیسات مکانیکی ساختمان همراه ما باشید.


کاهش هزینه پروژه با شرکت اجرای ساختمان

شرکت اجرای ساختمان در اوایل فرآیند، هزینه تخمینی پروژه را به مالک ارائه می‌دهد. برآورد هزینه به مالک کمک می‌کند تا به‌طور موثر برای جنبه‌های مالی یک پروژه ساخت‌وساز متمرکز شده و هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد. همچنین، سبب می‌شود، شرکت اجرای ساختمان از ایجاد تغییرات بزرگ و پرهزینه در میانه ساخت‌و‌ساز پرهیز کند. مطالعات نشان می‌دهد واگذاری پروژه‌های ساختمانی به یک شرکت نظارت و اجرای ساختمان تا 3.8 درصد در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند. به‌طور کلی، اشتباهات و افزایش هزینه ناشی از آن، در نتیجه عدم ارتباط و نبودن یک نهاد مرکزی تصمیم‌گیرنده اتفاق می‌افتد. سطح بالای ارتباط بین یک تیم در شرکت نظارت و اجرای ساختمان به تغییرات کمتری در طراحی منجر شده و در نتیجه هزینه را کاهش می‌دهد.


1402-06-28

شرکت مشاور تاسیسات

1402-06-26

مدیریت پیمان ساختمان

1402-12-21

شرح خدمات مهندسین مشاور

1402-06-26

شرکت سازنده مرکز خرید